så mycket för

Haha, så mycket för vår lugna kväll igår. När pojkarna dök upp med overallerna på så började kravallnerven spöka och äckel-Chelsea slog ut Liverpool (så nu blir det mardrömsfinal i CL) så blev det dags att dränka sorgerna. Så vi drok till Kårallen och gick på kravall. Innan det hann vi dock äta mat. Svart köttbit, svarta grönsaker, ofärdig potatis (pga Fias halvtrasiga ugn) och tsatziki. Det var nog godare än det lät, men jag hade ätit upp Siljes choklad innan maten så jag blev proppmätt.

Idag är jag hos skäggfredrik och slöar. Efter noga letande genom hela kokboken kom vi fram till att pizza nog blir bäst. Han känner sig som han har en svart själ pga detta, jag känner mig mest sliten. Vad som händer senare idag är oklart men jag skolkade från städningne igår, så det blir nog en sväng med damsugaren iaf. Imorgon ska jag hälsa på i Söderköping iaf, trevligt va?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0