Par och deras språk

Jag och Skäggfredrik pratar inte bäbisspråk med varandra, faktiskt, eller inte så mycket i alla fall. Vi känner oss lite mer som ett sånt där powercouple (elle vad det nu heter) och kör på den sofistikerade varianten att prata ryska med varandra. Man känner sig enormt intelligent då vill jag lova, som om man är lite bättre än alla andra=)

Så, jag vet att det kan vara svårt att föstå, men man måste ju få skryta med sina kuskaper.
Ikvällski skaski jagski påski enski festski somski heterski sommarxski. Detski ärski enski jättestorski festski påski skolanski. Jagski skaski juski dockski jobbski imorgonski klockanski halvåttski såski detski blirski enski mycketski lugnski kvällski.

Visst är vi mogna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på att sitta och klicka lite framför datorn ?? Kolla inlägget på min blogg då. Tjäna pengar lätt heter inlägget!

Lycka till ! =)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0