Otroligt nog

Man kan inte tro det, men de senaste dagarna har jag faktiskt pluggat, massvis. Eller i alla fall massvis för att vara mig - säkert runt sex timmar per dag. Detta har lett till att jag är precis hur dödstrött som helst och att jag därför glömmer bort vad som händer i mitt liv och därför har jag inget att skriva här. Jag har alltid vetat att det där med att plugga är en hälsorisk. Jag kommer i alla fall ihåg att Perelli gick vidare till finalen på lördag, det är jag glad för - då blir det schlagerkväll med cola på lördag. Sen kommer jag ihåg att grillningen på gården blev mycket trevlig. Mer kommer jag inte ihåg så nu ska jag däcka mig själv i sängen totalt och drömma om nåt kul. Gårdagens natt spenderades på 50-talet tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0