Orkar faktiskt inte

Jobbpremiären avklarad, inte alls speciellt smart att jag skulle lära mig en läningsfredags eftermiddag direkt, så jag har väl inte lärt mig så jättemycket nytt idag direkt. Men det gick bra i alla fall. Tanken var att jag nu skulle åka till vallamassivet och bevittna tävlingen BJP (Birger Jarls Pokal) - en tävling i manlighet. Alla jag känner är typ där, jag skulle varit med om jag inte hade jobbat. Efter det är tanken att jag skall medverka på AJF-skiftet, eftersom jag båda ska lämna över och ta vid.

Men jag vill inte. Jag är så trött. Jag vill bara ligga i soffan och titta på Oceans Eleven. Jag orkar inte. Så jag prioterade bort BJP och ska pallra mig ner till grillningen ikväll i alla fall. Mat måste jag ju ha hur som helst.

Jag vill också vara i Kina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0