Nån med bil

I helgen ska vi iväg på turné med nya och gamla Jur6 till hemlig ort, men (och återigen ett stort men) det råder bilbrist i stan så det skriker om det. När jag får ett problem på halsen blir jag helt uppslukad av det, det är nästan som om jag tyckte att det är det bästa som finns, och tänker inte på något annat. Men jag går bet överallt så  så som sista utväg skickar jag härmed en lite bön åt bilguden

"Snälla rar abilgud, när jag tittar ut genom köksfönstret om kanske 25 minuter, kan det gärna få stå en röd fin bil där ...med ett rosa band runt sig och med en rosett på taket. Den får gärna vara fulltankad och ha en påse djungelvrål liggandes på passagerarsidan åt mig också. Tack på förhand".

Så, nu ska jag plugga (läs: återgå till de skönlitterära boken som gör mig galen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0