myskväll

En myskväll i dagens samhälle kännetecknas av två tjejer, två datorer och en tv. Här har vi suttit i vardagsrummet och lyssnat på härlig musik, som till större delen var sorglig eller vacker kanske det heter. Det är otroligt vad musik kan påverka en åt alla möjliga håll.

Så nu ber jag er vänligt att trycka på play och sen snabt som attan minimera fönstret, eftersom mitt tålamod är lika med noll och jag inte orkade hitta en bättre youtubevariant än denna.... Blunda är annars ett alternativ.



Imorgon blir en lång dag så nu ska jag lägga mig i sängen och sussa. Först ska jag ringa skäggfredrik bara och borsta tänderna lite. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mary

Kan ju vara en av dom finaste låtar jag vet! Frågan är om inte musikvideon va ännu bättre! Haha

2008-05-06 @ 10:22:41
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0