Morgonstund

Som vanligt när jag inte har jättebråttom på morgonen så blir det ingenting gjort över huvudtaget. Jag vaknar, gosar lite med kudden, sätter på tv:n, flyttar datorn till sägnen och blir sittande där i nån timme - minst. Den enda skillnaden med den här morgonen är att jag nu snorar också. Det är inte okej, nu när det ska bli sommar och jag ska börja jobba, med folks mat. DUMT. Nu ska jag nog sätta fart och koka lite ägg till frukosten, nu när jag äntligen lärt mig. Sen ska jag ner på stan och fika med Mariah, hon flyttar tydligen till dalaland redan på måndag (men jag då?!?). Sen måste jag komma ihåg att gå till apoteket, puh, hur ska det gå. Nån som läser detta får gärna ringa och påminna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0