Love

Ikväll har jag varit på Picknik som det nya Jur6 annordnande. Det var jättetrevligt, men kallt efter ett tag. Sen har jag ett PM att skriva tills imorgon om en intervju jag haft med min käre far. Inte speciellt upphetsande alla, men medan alla nu sitter och umgås hos Julia så sitter jag här och ugglar med mina förbaskade organisationsteorier. Huttrar gör jag också efter att jag blev blöt förut så egentligen vill jag bara sova. Men jag ska väl skriva klart.

Varför är man så löjlig?! Som jag skrev förut är skäggpojken iväg på skifte inatt, alltså han befinner sig inte i direkta stadskärnan av Linköping (jag tror han är ca 1,5 mil bort ungefär). Men bara för att jag vet att han inte är jättenära så saknar jag honom massvis och tycker att just inatt hade det ju varit så mysigt att sova med en arm runt mig. Men jag ska inte klaga, för efter att jag saknat honom är det ju ännu bättre när han väl dyker upp. Jag känner mig dock löjlig, men det är väl det som kallas att vara kär.

Nu ska jag lägga mig i sängen. imorgon är en stor dag för då far vi iväg till *** för en hel helg med massa overall och underbara människor. Godnatt! (sängen ser så tom ut, buhu) (hmm, löjlig igen).

Kommentarer
Postat av: Lina

Ryktet säger ju att du inte behövde sova själv hela natten :P

2008-05-18 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0