lite info om bruna saker

Jag ska nog inte köpa en brun soffa när jag blir stor, det känns inte som det. Jag har inget emot bruna soffor men jag är ganska säker  på att jag inte kommer vilja äga en. I alla fall inte en puffig skingrej. Mörkbrun är lite mer troligt.

Idag när vi satt i skolan och pluggade såg vi att mina händer var sjukligt bruna, på gränsen till smutsiga. Det såg nästan konstigt ut, så hädanefter ska jag sola med hanskar.

På Operah såg jag att ett sätt att se om man har bra bajs på är att se om det flyter, så nu har jag en utredning i stil med Morden i Midsomer varje gång jag är inne på toan.

Äh, nu kom jag ju på att jag har ju banne mig en brun skinnfotälj, typiskt.

Göta kanal är tydligen jättebrun. Det visste jag inte, men den var faktiskt jättebrun.

Så nu vet ni...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bruna händer = För mycket ledig tid på dagarna. Tänk om man kunde bli brun framför datorn.

Kan man "byta rör" på datorn?

2008-05-06 @ 12:24:11
URL: http://jonnaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0