Jag och min syster

Jag ville bara meddela att det verkar som jag och Maja eventuellt inte bara beter oss som systrar, utan att vi även delar vissa genuppsättnignar. Den senaste tiden (läs: två möjligtvis tre dagarna) bara måste jag sova middag. Runt halvett (!!!) på dagen hänger mitt huvud på hlavstång och jag dunsar i sängen när jag kommer hem och sover sött i en timme, MINST. Sen vaknar jag och går i en dimma i tre timmar innan jag blir sjukligt godissugen. Så jag förstår dig Maja, för galenhet vad skönt det är att sova!

Men nu ska jag ta mig ur dimman i förtid och städa. Sara åkte idag och det är lite tomt, så jag ska aktivera mig och glömma bort tomheten - ackompanierad av lite balader kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0