I mitt hus

Kom hem från en långdag i skolan nyss och hittade Mariah och Sara liggande i soffan och fixande med gamla minnen. Riktigt najs. Nu lät det iof som jag jobbat hela dagen i skolan, det har jag inte gjort. Jag har legat och skrattat (när jag skulle plugga) i solen en timme, haft möte i solen en timme, halvsegat på ett seminarium i två (?!?) timmar och hängt med folk som drack öl på torsdagspubben i en timme. Jobbigt det här. Jag har i alla fall jobbat på att presentera en dagens outfit, det hetaste sommarmodet någonsin. Det kallas budget variant - antingen är klädkostnaden minimal eller så ser man det som gratistatuering.

image59


Ikväll blir det lugnlugnt, eftersom det blir en tidigtidig morgon imorgon. Annars håller jag på att utarbeta ett sätt att nå målvikten 20 kg på en vecka och ett sätt att sen reta upp den Kinesiska militären så de skickar hem min efter att jag har snålat mig in i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0