How decisions happens in organizations

Godmorgon. En ny vecka och lite kallare väder är här. Jag har hamnat mitt i en relativt tuff kurs där det händer saker hela tiden, men eftersom jag har tagit sommarlov redan för två veckor sen så är det sådär med motivationen. Det känns lite tungt nu faktiskt, men man får kämpa helt enkelt. I ärlighetens namn gör jag kanske inte det så värst ofta direkt. Men det hjälper inte alls att kursen är tvärtråkig heller.

Nu ska jag fixa håret och skita i att läsa klart artikeln på engelska som jag egentligen borde läst till kl tio. Vad jag är dålig. På fredag åker vi iväg på skifte, då är det ännu mera sommarlov - jag längtar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0