Fullt upp, medvetslös

Ska livet hålla på i detta tempo hela tiden, måste man vänta tills 65 för att få vila?! Eller visst ja, om sådär 8 år kanske man får semester... Men jag lkagar faktiskt inte egentligen. Idag har jag ju fått sovmorgon för det första, sällskap av en icke helt pluggande skäggtyp fick jag också. Nu ska jag ner på stan och luncha med några av flickorna såhär innan sommaren. Sen bär det av till skolan och fest. Lugn sådan. Imorgon blir det ju jobb sen hela dagen, till skäggnissens stora förtret, vem ska leka med han hela dagen imorgon när han är trött?!? Men sen ni, sen är jag bannemig ledig på söndag, och om någon pratar med Hemköp så är jag förbannat uppbokad precis hela dagen!

Tvätta håret, shalalalala, tvätta håret shaalalalalala...

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej :D Allt bra? Några planer inför helgen? :)

2008-05-30 @ 12:29:34
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0