Beach 2008, typ

Kommer ni ihåg min brottarbränna (kom inte ihåg om jag fick upp den på bild) men den var ju iaf helt klockren - kanll brun på skulderbladen och kritvit i mitten. Idag var det den stora bli-av-med-brännan-dagen. Mariah fick smörja in mig exakt på de redan brända delarna och lämna mittenpartiet. Det hade kunnar bli bra men slutade i - YTTERLIGARE EN BROTTERBRÄNNA. Dagens modell är dock knallröd, förutom en 5 cm lång och 3 mm bred rand (där Maria råkade smörja på den tidigare vita delen) som fortfarande är vit. Jag har vissa förhoppningar om att det ska lägga sig och någongång (läs: förhoppningsvis innan augusti) bli samma färg som övriga ryggen, men jag tar inte ut segern i förskott. Jag skulle hur som helst numera kunna ta ett jobb som demonstratör för att: Japp, solstrålarna fungerar!

Jag ser lite ut som om jag vore brännskadad av typ en brottarryggsformad stekpanna, Feeling hot hot not...


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, ja. Har också en vit "rand" på ryggen, verklöigen snyggt..elelr inte:P

2008-06-07 @ 22:31:59
URL: http://forgiveness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0