Supersöndag

Somnade halvsex igår efter att ha besökt Burger king och lyssnat på Öbergs vilda historier om mellanstadievaktmästaren och gympaläraren. Magen krampade lite efter ett tag av skrattanfallen så jag bar iväg med julia, hon hem till sig och jag upp till T1. Där har jag spenderat hela dagen i sängen...själv, eftersom hyresgästen städat efter gårdagens fest på kårallen, heelöa natten. Han kom hem för en timme sen stackaren. Då hade han sovit 30 minuter på 32 timmar, så nu snarkar han så sött så.

Gårdagen bjöd i alla fall pån massvis av kul, vet inte var jag ska börja, så jag skiter i det. Ett kort på mig som penntroll kan dock dyka upp, you never know. Men nu ska jag ta en tallrik fil och müsli och krypa upp i soffan och titta på tv. Måste erkänna att jag på ett sätt älskar att inte vara hemma, då har man inte en massa måsten...typ disk. Om han fortsätter sova ska jag sen springa till Coop och köpa godis, det är jag såå värd (haha).

Trist inlägg, men jag struntar i det nu med... Haha, jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0