pumpa på bara

Det är en hel del på G nu känner jag.

När jag vaknade imorse räknade jag ut att jag de senaste 28,5 timmarna sovit heeela 21. Japp, så jag borde ju inte vara trött direkt, det är jag ju inte heller iof.

Den här veckan innehåller annars:
* Ny kurs startar
* Förberedelser inför Herrmiddag
* Herrmiddag
* Stockholmsresa
* Konsert på hovet
* Plugg
* Och jag antar att mat, sova, toaletten osv också ska hinnas med.

Jag vet inte hur jag ska hinna riktigt. Det känns som om jag har mest lust att prioritera bort sista punkten, frågan blir hur bra utförda de andra blir då?!? Men idag har vi iaf fått lite gjort i planeringen och det börjar kännas bättre, ska iväg och titta på lokalen snart, och hoppas, hoppas att den inte är för liten, då kan det bli jobbigt.

För övrigt såg jag precis att 29 mars kan komma att bli en dag från "där-nere-där-det-brinner-och-han-med-horn" bor - eller så kan det bli en av de bästa dagarna någonsin! Leksand-Mora i kvalserien och tenta på förmiddagen, jisses...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där, vad ska du göra i sthlm? när åker du dit? Jag ska dit fre-sön denna vecka.Kolla på mellofinal-genrepet på lördagen med systeryster. Miss u. Kramar

2008-03-10 @ 20:18:25
URL: http://smultrontrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0