puh

Vilket liv man lever..hehe. Nä, men i skolan till kvart i sex idag, stort är vad jag kallar det. Ska köra en repris imorn tänkte jag. Sen var det hem och dra till gymmet och börja om på den här satsningen inför bikiniseason. Problemet är att vid varje nystart är det kortare tid kvar tills det är för sent. Men jag är jag och kommer garanterat köra en nystart med jämna mellanrum (ca 1½ vecka mellan varje) fram till 15 juli då jag (faktiskt) kommer inse att det är försent och  börja smälla i mig Magnum dubble. Sen sitter man i augusti och muttrar över att man inte har några kort på sig själv i bikini att skicka in med jobbansökningarna (hmm..) och lovar att nästa år ska jag vara bättre...sen lovar man heligt och dyrt att man ska åka Vasaloppet.

*

Ang vasaloppet (igen, det var ju faktiskt bara igår sen) så har jag ett "trevligt" minne därifrån, tack vare massageterapeut-mamman, som jag ska dela med mig av senare tror jag, om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0