Jag är inte bitter

längre. Inte alls faktiskt. Jag har haft en kanonbra födelsedag!

Många uppskattande (och uppskattade) sms och samtal. Två besök på tröskeln och kort på posten. På mitt köksbord står en underbar röd ros och vajar, jag funderar på om jag kan sova med den i sängen...men det blir kanske lite konstigt. Nu ska jag njuta av en bit Åre-choklad och fundera på vad jag ska göra ikväll, ut på cykeltur eller stanna hemma, cykeltur, hemma? hmm 

Hur som är jag, mot alla odds, en lycklig 23 åring. Tack alla som tänkt på mig idag, det betyder massvis!


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis gumman! Så skönt att höra... känner mig lugnare inför mina 22 på lördag! Ses på onsdag! PUSS

2008-03-06 @ 23:25:11
Postat av: Anonym

va skont att du haft en sa bra fodelsedag! jag har lite angest infor min - da jag tillraga pa allt kommer sitta ensam i ett avlagset horn av kina omringad av pensonarer! gott! haha. fick du mitt sms forresten? pussa!

2008-03-07 @ 02:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0