internet suger

Mitt internet är helt värdelöst idag, fattar ingenting. Om detta inlägg lyckas bli "publicerat" (låter så vuxet) så är det en ren lyckoträff.

Det blev ingen träning för mig heller. Jag drabbades av akut PMS, eller nåt i den stilen. Huvudvärk och magont så in i skottkärran. Så nu har jag två varningar på internetbokningen på gymmet, surt. En till och jag får lov att köpa loss mig för en hundring, det har jag ju inte råd med. Ett tag trodde jag att jag hade feber också, men 36.7 på muntermometern kan knappast vara dödligt. Nu är jag emellertid pigg igen, tacka gud för ipren, och uttråkad så jag tar en sväng till den skäggige istället och använder den återfunna energin till att tjattra sönder hans öron. Pusch och gnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0