Innebandy

Varje lördag kl 15.00 (med ca 20 minuters stående försening) startar veckans batalj mellan mig och mina vänner, när vi samlas i en gympasal för två timmar innebandy. Jag som ärvt mors blåmärkesanlag bär sedan med mig sovenirer från dessa tillfällen två veckor efteråt, och gillar såklart att tala om det för alla också! Du vet väl hur jag är Maja. Så dagen till ära tänkte jag även berätta för er.

282443-42

först ser jag ut såhär, typ

282443-43

Sen sitter jag såhär och räknar...

Dagens skörd ligger på tre bollmärken och en lårkaka. Sen pryds vänsterbenet av ett två veckor gammalt märke som liknar en meteorit ungefär och högerbenet har en grönaktig ton på framsidan av smalbenet efter ett sedan några dagar tillbaka försvinnande märke. Jag ska börja med långbyxor nu när shortssäsongen närmar sig skrämmande (?!?) fort. Notera dock tröjan. Den tillsammans med mitt tjat i "avbytarbåset" måste kallas uppladdning inför kval om nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0