fyllebloggen del 45 eller nåt...

Karaktär, mina damer och herrar...karaktär. Tack vare att jag tog på mig mina nya skor (de vita sakerna, som fortfarande är vita...faktiskt) gick jag inte ut ikväll. När skäggfredrik med följe drog in på flamman åkte jag hem, sparade mina små sedlar på kontot och la grunden för en något längre skönhetssömn (behövlig sådan). Har dragit på mig ett sånt där snuvasår på näsan som gör ont, så därför tänker jag i ren protest använda nässpray inatt igen!

Annars då?!? Skäggfredrig åker till Söderköping imornbitti, så jag måste sova själv, buhu. Jag skulle eventuellt följt med, men kan ju som sagt inte missa chansen att ge tillbaka blåmärken till packet på innebandyn. Sen skulle han typ mest klippa sig, så jag tar den stan en annan gång.

Förfesten, förresten, ägde rum på ett ställe som heter fylleryd. Fylleryd är (enligt Google) nåt slags naturgrejs nära Växjö, men även en studentkorridor i flamman där många människor bor, varav några som jag känner. Så ni vet =) Jag bjöd in mig själv, typ, men det är väl högst tillåtet när resten av kompisarna ska upp och göra tenta imorgon och jag inte ska det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0