blogstopp

Nu bär det av mot nordligare breddgrader, men förhoppningslis lite varmare toner. Sthlm ligger för knäna om en timme och jag funderar seriöst på att börja packa kanske. Ska vara där ett helt dygn och har några småsaker att göra, ska bli perfekt att få lämna slätten en liten stund i alla fall. Jag är skoltrött tror jag.

Jag ska iaf HITTA mina skor, träffa Karin, se Karins lägenhet (även sova där...), fika med Sofie, fika med gänget, gå på konsert, "fonster"shoppa (antar jag att det måste bli) samt det där vanliga; äta, toa, sova...

Ses imorn!!

Ps. om ni undrar varför de dansar så tokkasst i piece of me-videon tror jag det är för att Brittan anställt dåliga (och mindre vältränade) dansare för att få henne och se riktigt fit ut. Bara så ni vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0