Vacker kväll

Vilke oerhört vacker kväll i östergötlands huvudstad - hade varit perfekt för lite beachvolley i olsnäns. Själv sitter jag och knaprar på mina brända kakor från igår och muttrar över att risottoris-påsen inte innehöll de 3 dl som krävs för att göra en risotto. Vad ska  jag äta nu?!

Idag var för förresten duktig och ringde doktorn. 7 minuter telefonkö och en muttrande sjuksyster resulterade i att jag får lov att gå på den öppna mottagningen (läs: sitta i kö jäääättelänge tillsammans med veka pensionärer och undernärda mammor). Skoj va. Men jag måste gå dit för jag har ont i halsen och är rädd att jag fångat upp skäggvarelsens halsfluss. På fredag kommer mamma hit med bröder och katt. Hon har högdragna planer på att lämna kvar katten här, men vi får väl se hur det går, speciellt när jag åker till Leksand på måndagskvällen sen. Så då alla tråkmånsar där hemma ska jag se till att ni engagerar er 110% i bara mig =)

Pangidé - Cmilla kanske har ris!



(för att fortsätta på inslagen väg med foton i inläggen kommer här Albin i egen hög hund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0