Stort glatt ansikte=)

Jag är aboslut nyfiknast i världen - även om det råder krig om titeln mellan mig och Cmilla.  Jag vidhåller dock bestämt att jag leder med hästlängder. Och, så ni alla vet i fortsättninge, så är Hanna som domare inget att lite på. Jag tror, eller är säker på, att Cmilla mutade henne med att säga att Hanna visst vann senaste brottningen dem emellan.
      Hur som, jag måste nästan få veta vem som lyckats virra runt på min blogg och alldeles själv åstadkomma 50 sidvisningar (när jag brukar snitta MAX sådär 20 totalt). Det må vara en olycka eller nåt i den stilen, men jag väljer att se det (läs: hoppas) att det var frivilligt. Du kan få de 25 spännen jag förlorade genom att Maja la en kommentar på det förra inlägget (om det inte är Maja dvs), bara för att jag blev så glad av någon okänd anledning. Hoppas jag lyckats roa en vilsen nisse...




Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha det måste varit jag! Hittade till din blogg idag och hade lite att ta igen, skummande därmed igenom från feb och framåt. Trevlig läsning.
Får jag 25 bagis?:-)

2008-06-05 @ 22:25:40
URL: http://hockeykristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0