Nästan träningsberoende

Idag: jag hat tränat för första gången på några månader kanske - i hela 30 minuter. Efteråt i duschen märkte jag dock att stoltheten över mitt stordåd verkar ha satt sig på rumpan och låren. Där har den sen i godan ro svällt till sig rejält (jag menar, jag tränade faktiskt hela 30 minuter. 32 inklusive stretching) och tänjt huden liksom, vilket inte är fullt lika okej. Botet mot detta borde rimligtvis vara att helt enkelt inte träna alls utan fortsätta äta wienerbröd i hemköps fikarum (då känner man sig inte så stolt nämligen, om ni inte fattade det), men dessvärre fick vi reda på idag att vi numera inte får ta upp fikbröd till fikarummet längre, så jag kanske ska fortsätta träna ist då. Uppenbarligen verkar det ju i alla fall ha samma effekt på mellankroppen.

Skäggtypen kommer snart och ska ta med mig till Tornby - kanske ska ta en sväng till nån mataffär och köpa vaniljbulle eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0