Laddar

Sitter här och laddar för ett doktorsbesök. Laddningen består av att skriva en lista på alla skavanker som ska tas upp. Det kallas att vara ekonomisk - ska det betalas en doktorsavgift är det ju lika bra att få valuta på pengarna. Även om han bara kommer nicka förstående på huvudet och säga "det är bara att vila Johanna" åt mina trasiga knän och min feber, och "ja men då får du väl ta ut färre kycklingar ur grillen alt. spela mindre innebandy" åt min onda tumme. Jag har hört allt förut - alla de gånger jag klagat för mamma. Nu ska jag bara ringa vårdcentralen och boka tid också, har jag tur får jag en sådär i oktober så hinner jag fylla ut listan lite till, och reta lite mer gallfeber på herr skägg så länge (haha, I'm eeevil).

Nu är jag hur som helst sjuk, så sjuk så jag tom är sjukanmäld imorgon (och det händer inte ofta vill jag liva). Det är jobbigt det här med att vara på jobbet några timmar per dag. Är ju van med två timmar i skolan och fem framför tv:n.

Jag och skäggfarbrorn gjorde kladdkaka igår, men lyckades aldrig äta upp den, så gissa vad jag ska göra ikväll. Blir nog den och Disneyfilm skulle jag tro. Aladdin - inte dåligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0