Kreativ och huslig var det

Eftersom jag lyckades smitta skäggtypen så att han gick och drog på sig halsfluss så är jag själv här hemma igen. Botet mot tristess skulle ju vara kreativitet enligt mig själv, så jag ska baka - massvis. Började lugnt med ugnspannkaka, vilket iof är att laga mat kanske, men har ju i alla fall ugnsinslag. Så jag ska sätta mig och titta i kokboken för att sedan trava bort en sväng till affären och köpa jäst och andra nödvändigheter.

Men i väntan på pannkakan ska jag nog fortsätta hoppa omkring här hemma och drömma om att jag visst är den ledande bakgrundsdansaren till Justin Timberlake.

Ps. jag tänkte stänga av ugnen när jag åker till Ica, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0