Kommer sakna honom

Absolut världens bästa skäggfredrik har precis lämnat lkpg, dit han nu alltså har skjutsat mig, och jag sitter och funderar på om jag inte ska ta och åka hem tidigt på onsdag ist för torsdag. Då får jag en extradag hemma, plus att jag slipper sitta här och uggla hela dagen. Jag är ju ändå ledig. Är vädret snällt mot mig kanske det kan bli lite sol så jag kan åka och lägga mig vid poolen på hotellet eller vara ute och leka lite med Albin (hunden nu vet, om jag mot förmodan skulle glömt nämna honom), eller nåt sånt

Nä, nu ska jag väl sätta mig framför tv:n lite som vanligt och hänga. Skäggkarln åkte ju nyss som sagt så jag ska väl deppa lite också, får inte se honom på jättelänge nu, buhu. Så fotbollskväll på onsdag hemma, någon?!? och en sju** till midsommar tack!! så hoppas jag att jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: JOnna

Vad gäller för midsommar, när börjar festen, och största frågan, är man bjuden liksom....=!???!!=)

2008-06-17 @ 13:05:15
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0