Det kan hända...

...mycket väl till och med, att jag sagt detta förut - men det är väldigt speciellt att umgås med fulla människor. De behöver inte vara jättepackade för att detta fenomen ska stämma, det räcker med några glas/flaskor/shots. Det handlar, först och främst, om de extrema diskussionerna som uppkommer. Ämnet är sjukt väldiskuterat och alla är precis hur pålästa som helst. De har antagligen intervjuat alla människor som någonsin varit med om en händelse som kan relateras till duskussionsämnet. Sen gäller verkligen dagismentaliteten; skrik högst och få mest. Som nykter (eller koffeinhög mera efter all cola som slank ner) har jag i stort sätt inte kunnat bidra med någonting alls den sista timmen eftersom jag endast höll mig till en ljudnivå som härstammar från en bullrig industri. Jag var till och med så tråkig att jag bangade på idén att åka till USA och predika för hela landets invånare att det är idioti att låta folk ta körkort vid 16 men inte dricka förrän vid 21, att ha en rattfyllegräns på 0,8 och att sedan inte som förälder fatta att barnen både tar droger och super ute på majsfälten.

Men de roligaste av allt är att; om jag också hade varit som de ikväll - hade jag nog mycket antagligen kommit med förslaget att chartra ett flygplan, och dra med hela klassen till staterna, för att mycket trovärdigt och med en korrekt powerpointpresentation (som vi idag på redovisningen lärde oss hur skulle se ut) förklara för amerikanska ungdomar att oralsex visst är sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0