21

Precis tittat på filmen 21 - man ligger ju lite efter resten av Sverige. Varför se på bio när man kan få titta hemma med en sovande pojkvän bredvid sig. Japp, roligare än så blev det inte efter två tredjedelar. Men filmen var grym (Johanna-style, lättsmält vettu) och nu planerar jag att se dubbelavsnitt Sex & the city medan herr skägg får ligga bredvis och hålla handen på min mage medan han drömmer nåt kul och har halvspasm-ryckningar i hela kroppen, söt. (Ps (på fel ställe) han kommer nu känna sig jättetråkig och dum när han läser detta, men jag har ju lovat honom att han inte är det. Jag är bara aningen bitter och överdriven till min natur - här på bloggen).

Oj, nu dreglade jag tandkräm på tröjan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0