Vad som får mig att le just nu

Jag är så lycklig över att ha sådana vänner som jag har! Tack för att ni finns allihopa och tack för att ni lyssnar på mitt tjat. Nu ska jag kommer hem och dra igång sommaren på allvar, hehe! Nä, men helt alvarligt är ni alla de underbaraste som finns och jag är så tacksam över att jag får vara med på era spelkvällar/tjejkvällar/blogglistor, för tro mig - det är ett previlegium. Det finns bara ett sätt och beskriva det - äkta kärlek, en kärlek som aldrig kommer försvinna.





The way it should be



Lite trista inlägg för tillfället kanske, men man kan ju inte alltid vara så förbannat rolig som jag är, (ktching). Robyn stånkar ut "and it hurts with every heartbeat" ur högtalarna - jag är väl beredd att hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0