Uppdatering från sängen

klockan är halvett och jag har inte gjort ett skit idag. Igår när jag kom hem från jobbet och allt var klart - att jag skulle få åka hem - kändes allt mycket bättre och jag började tycka att jag var lite löjlig som mådda så dåligt över en så liten sak. Men nu när jag sitter här och inte har nåt för mig förstår jag att det var så illa som jag tyckte det var. Men jag ska ta mig ner på stan nu snart. Skulle lämna kläderna på HK igår, men kom på att det var en mycket dålig idé att lägga byxorna i tvättkorgen då jag cyklade ner i dem på morgonen och inte hade tagit på mig mina snyggaste trosor. Sen ska jag titta efter ett koppel till hårbollen så jag inte behöver ha kramkallas/fajt med den lillefem timmar på tåget igen.

Han är borta igen förresten.

Att göra hemma: baka cheescake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0