Sol i sinne - Johanna inte inne

Stämplade ut 15.01 nere i stan - klockan 15.37 låg jag här hemma på gräsmattan på en filt iförd bikini och med blocket i högsta hugg. Bokstrukturering på gång. Jag gjorde den i huvudet medan jag sov middag i den underbara solen istället. Kom nu inte och säg att man inte blir brun efter klockan tre, för det kanske man inte blir. Men skit i det - för nu flödar B-vitaminerna (eller?!) i kroppen min och gör mig så lycklig så.

Annars har jag här ett schema för mitt juli så alla mina fans vet var de kan finna mig, ni vet turnéschema fast helt totalt utan turné.
1-4 Hemköp dagtid, soffan/sängen, medan skäggfredrik kliar mig på ryggen, kvällstid*
4-6 Ungänge med mor och bröder (och katt)
7-10 Leksand
19-20 Antagligen Fångö
24-27 Leksand (och Petrus konfirmation)(med skäggfredrik)(tror jag)

Vi kan konstatera att två hemresor på en månad inte är så illa pinkat i vinbärsbusken. Och på jobbet har jag haft riktigt kul de senaste dagarna - när det lite yngra gardet har invaderat charken, det blir liksom lite softare miljö då. Så just nu är det bara lite synd att herr skägg inte verkar kunna komma hit och medverka på vår kvällspromenad med picknik, hmm. Och hur troligt är det att jag genomför den ensam!? Det måste ju nästan vara värre än att köpa en pizza.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Visste väl att jag funderat på den av en anledning... kram

2008-07-02 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0