Morgonstund har guldtänder

Precis uppvaknad för femte gången denna morgon. Första gången det var dags att gå upp, tyckte jag, var runt kvart över fem - sen har det hållt på så tills mammas mobil i grannrummet väckte mig nyss (tjocka väggar i den här lägenheten). Nu ligger jag i min lillebrors rum och undrar vad det är som luktar lite skumt. Antingen är det mina händer som fortfarande stinker unken vitlök sen matlagning någon gång i veckan eller så är det lillebrors strumpor som ligger precis var som helst i rummet med absolut max 0,75 kvadratmeters ståyta efter att mina väskor och jag flyttade in. Eller så har jag bara fel på luktsinnet efter att ena näsborren tydligen blivit förskyld - dålig stil.

Hade en underbar gårdag som slutade med spelspelande hemma hos Cisci och en massa skratt. Idag står beachvolley med släkten på tapeten och kanske eventuellt en borlängeresa. Men först ska jag surfa inmig på smhi och bli lite förbannad.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hur är läget med dig idag? Hoppas du får en helt underbar dag :)

2008-07-18 @ 09:00:02
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0