Leksand

Det gäller att hålla igång så klockan nio i morse var jag och mamma i mammas gamla hus och städade toaletten (läs: skrubbade kakelplattor). Klockan är nu halvtolv och jag vet nu inte riktigt vad jag ska göra.  Alla jobbar ju. Men betala räkningar kan ju alltid vara ett accepterat tidsfördriv.

Klockan två ska jag i alla fall luncha med Mariah och Maja. Trevligt.

Annars var tågresan hem igår jättetråkig. Fast den flöt på bra, förutom mitt ovntade och något förvirrade gästuppträdande i första klass samt en hund som försökte äta upp min choklad.

Det var nog allt för nu tror jag. Jag önskar skäggnissen var här så kunde vi gå en sväng på strandpromenaden. Mamma har inte ens nån tv att fördriva tiden med. Men just ja, räkningar var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0