Katt och jobb

Uppdatering på kattfronten. Kom på att jag bara skrev slutet på Jonnas blogg, vilket kanske inte är så snällt mot mina trogna läsare. Kattskrället kom i alla fall inte tillbaka så jag åkte hit utan honom. Men igår så ringde en granne och sa att han var där. "Har han ett hack i örat" sa jag. "Japp" sa grannen (som för övrigt kallas tarmen) och jag blev jätteglad. Så nu har grannen nyckel till mig (tänk om han stjäl min 21 tums-klump till tv) och ska slänga in katten om han ser honom. Sen kanske jag och Viktor tar en road-trip till storstan i veckan och hämtar hårbollen. Så långt har den storyn tagit sig.

Annars jobbade jag för första gången idag. Sen har jag fikat hos mormor och morfar, min morbror har tagit examen - tänk när den dagen kommer. Läskigt. Ikväll ska jag och Sara göra nåt. Blev inge Malung för oss, lite fel förutsättningar stod i vägen, speciellt att jag ska jobba imornbitti igen. Men just nu blev jag så trött så jag ska nog lägga mig ner i soffan och titta på Viktor som spelan Assasin - eller nåt sånt moget - på Xbox. Varför har inte jag syskon som införskaffar dansmattor istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0