fem timmar

Nu har jag avverkat den där tågresan på fem timmar genom landet med slutdestination i paradiset, eller nåt. Framme hur som helst. Det roligaste på resan var på väg in i Västerås där det stod en gammal Volvo (740 kanske?!) parkerad utanför skatteverket med texten "Westerås raggare" tryckt med stora bokstäver bakrutan. Jag hoppas verkligen ägaren jobbar där, och genom bilens utseende kan jag nästan lova att alla som får sina deklarationer granskade av han/henne klarar sig galant. Det var kul. Annars var det inte så roligt, sov första två timmarna, lyssnade på musik i en och en halv och såg desperate housewives och ugly betty på slutet.

Tydligen vankas det dansbansvecka i Malung på lördag också, det kan bli kul det =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hitta du på katten eller?

Jaaa jag vill så gärna vara hemma!

2008-07-17 @ 11:45:53
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0