Fattar ingenting

Kom hem från jobbet klockan ett idag och däckade totalt i soffan. Har sovit till kvart i fyra. Jag sov så pass hårt att jag missade och ringa Viktor och mamma (som var ute och övningskörde) och beställa godis - så nu är jag en sjukt godissugen flicka utan godis. Att vara en godissugen flicka med godis hade känts bättre för nu måste jag fundera på om jag orkar åka och köpa godis, hmmm. Annars har det inte hänt så mycket mer än att Stusse numera dyker upp hela tiden där hemma i Lkpg, för grannarna ringer stup i kvarten. Nu fattas det bara att de kan samordna sig så att den grannen med nyckel kan släppa in honom så att min telefon kan få lugna ner sig. Kvällen blir nog lugn skulle jag tro. Ska försöka få bort Viktor från tv-spelet så jag kan få se som vanlig härlig och antagligen rätt dålig tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0