Biosommar

Precis hemkommen från bio - Jiddra inte med Zohan  (Fast don't mess with the Zohan låter mycket bättre kan vi väl vara överens om). I alla fall var det sjukt rolig. Vanligtvis avskyr jag sådana filmer, men icke då. Var nära en gråtskratt-attack en sväng där som, om den hade utbrutit, hade tömt hela salongen och lett till en hel del stämningar mot SF om pengarna tillbaka. Jag hade iof kunnat erbjuda mina juristkunskaper i målet som nytt sommarjobb, eftersom jag just sagt upp mig som sagt (jag får nypa mig i armen lite för att fatta).

Sen har jag en preliminärbokad bio på onsdag med flickorna och SATC och en tjejkväll hemma med Mamma Mia, fast det vet bara Linda om än så länge. Mitt kreditkort glöder :)

Sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0