vattenpass

hyllorna är uppe. Såklart, dessvärre, var det fel på vattenpasset, som vanligt när jag ska snickra. utrustningen håller aldrig! Man kanske skulle köpt ett proffsvattenpass för några tusenlappar för att vara på säkra sidan, typ en snickare. Men äh, en liten pappbit fixade degen så nu skvallrar mitt ögonmått om att det är spikrakt. vattenpassat är fortfarande trasigt dock...

nuni, nu är det bara städning kvar tills jag ska dyka ner i böckerna igen med nyfunnen glädje! Gårdagen gick ju dessvärre åt till att mest snacka om allt annat viktigt på jorden, värlsdsvält tex. Och inte ens Wessén kan ju påstå att jordabalken är viktigare än afganska barn, så jag tyckte vi tog ett stort steg för mänskligheten helt enkelt! men som sagt, idag ska jag hedra min mor för att hon födde mig i detta land istället och vara en duktig dotter...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0