stridspiloter

jag har varit helt osugen på godis under dagen... känns bra. trots att jag inte här ätit nånting. sen åt jag, och nu har jag slitit ut gångjärnen på både kylskåp och skafferi och är rädd för att jag har tinat allt i min frys genom det frekvetna öppnandet av dörren. finns inget, eller jo..en delicatoboll. Men den är ju passande nog inte sugen på, pust! vad ska jag göra, baka?!? nä..känns väl lite väl seriöst. jag får väl ligga här i min soffa och svälta! svält på många fronter nu... ååå, grr.

tittar på stridspiloterna också. ser ju halvkul ut...men det var nån som sa förut att tjejer inte kan vara stridspiloter. att vi skulle ha mens hela tiden, det skulle ju vara jobbigt. Så jag tror jag hoppar den tanken och håller mig här nere på jorden med mitt ickenärvarande godis.

jag hade sönder min bercelona-prydnadsängel idag. mycket onödigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0