som sagt

sitter i sängen och har precis kollat våra bästa år. Herregud säger jag bara. är glad att jag inte bor i Salem och blir skyddad av den polisstyrkan. jag menar, det är precis så man letar mördare inne på en cirkus...tonåringar och polisfruar delar upp sig två och två och springer runt likt yra höns och skriker om de ser nåt. hade jag varit mördare hade jag no gvarit smart nog att smita därifrån om nån skrek...kanske!

har annars blivit besatt av att göra om min hall på riktigt nu. funderar på att ringa bertil och fråga om man skulle kunna få måla om kanske. men måla på tapet?!? don't know. ska nog ta mig ut till tornby idag iaf, och kolla på lite saker... jag med mitt översvämmande konto..hmmm

cykeln är på lagning!! dyrt blir det med, bajs...där rök nog min hallmatta!

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag har just kommit fram till att du tittar VÄLDIGT mkt på tv... Hahaha! Puss

2008-01-09 @ 17:48:58
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0