Så fel...

Jag hade tänkt sitta här och älta att jag har världens längsta dag framför mig, lägenheten är kall, klockan är ett foster och duntäcket är varmt och mysigt.... men vad spelar det för roll?

Heath Ledger har dött? Vad tragiskt. Han var ju helt underbar. Snygg, glad och bara 28 år. Oscars-nominerad med hörde jag. Så jag ska väl inte klaga på mitt liv. Jag behöver inte ta sömntabletter, mer nåt slags koffeinpiller eller nåt så jag pallar att hålla mig vaken till åtta ikväll... Puh, jag kommer knappt ha nån rast tror jag. Så nu är det tvång på att gå upp Johanna. Ska åka om en kvart och måste i alla fall hinna med frukosten!

Haha, nu lyckades jag ju älta ändå. Ser, livet slutar aldrig att överraska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0