Rusta reklamen

Jag hoppas Rusta driver med sig själv i reklamen, annars är det värre än alla coops reklamer sammanlagt!

Jag har köpt jacka idag, lön vettni. Den är från HM och billig som få, så jag är helt säker på att 55% av landets tjejer kommer bära den till sommaren. Jag är tom rädd nu för att min Sara presenterade de på bloggen, trodde inte det i affären. Men vem bryr sig. Jag blidde kär...och sådana känslor ska man ta vara på =) Nu hänger den i hallen och påminner mig om att; Japp, det kan sluta blåsa, solen kan börja skina och jag kan, kanske, få använda en bikini igen...förutsatt att jag fortsätter träna.

Imorgon ska jag fika med Mariah (och Herman såklart, har inte glömt dig/han, jag lovar). Mariah är min allra äldsta kompis slog det mig häromdagen. Vilken tur på nåt sätt att du bor här, även om jag inte ser dig så ofta. Det känns tryggt på nåt sätt!! Sen är det innebandy och After Ski på tapeten. Nu ska jag lägga kungen.


Kommentarer
Postat av: Sofie kihlman

rusta reklamen verkligen suger!!!! dom har haft samma jobbiga låt i flera år, man blir ju tokig!!!!!! dom skrämmer snarare iväg kunderna med den jobbiga låten

2011-03-31 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0