nytt och fräscht

I stil med att mitt nya hurtiga liv har startat började ny kurs igår också ju. Och vi som tyckt att det varit slött med juridikkurser. Nu kommer vi in på ekonomernas områden och skall på 7 veckor mäkta med hela 10 föreläsningar. Och som om inte det vore nog ska vi också ha 2 (TVÅ) hela seminarium, som inte är obligatoriska. Nu ska jag inte ta ut nån seger i förskott, kommer säkert inte fatta ett skvatt, men risken för utbrändhet är enorm!!(?)

Nytt och fräscht också på området Jur6. Sitter i intervjuer med nervösa sökande hela veckan... Men usch vad svårt det är att ställa vettiga frågor...och inte skratta när man råkar ställa en fråga som får det att låta som om jag lätt släpper till... Nån kallade det freudiansk felsägning, jag kallar det bara fel.

Nepp, nu blir det frukost och TV innan det är dags för overall och campus. Pratade igår om vad man ska göra med overallen när man blir vuxen (just det, det är långt kvar dit!!). Man kan ju inte slänga den, men man kan sannerligen inte visa eventuella barn den heller. Ett smart sätt att gömma den på får bli dagens fundering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0