Med dosan i högsta hugg

Jag står framför vardagsrumsfönstret som för kvällen tjänar som en bred spegel. Har ett höftgung lika brett som Canada och koreografi som inte en människa varken skulle kunna tillverka eller följa efter. Men vad spelar det för roll? Det är jag, Rihanna, Shakira, Beyonce och Justin (som avslutning) i en härlig symfoni på vardagsrumsgolvet. Puls på 180 och ett fotarbete Riverdance skulle avundas. Det är nästan synd att ingen någonsin kommer få se detta. Men att filma skulle kännas lite perverst. Avslutningslåten - då får dosan vara med också. Min underbara stämma ljuder genom rummet och dosan gör allt för att förstärka kvittret. Japp, mina grannar måste bara älska mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0