Lundins spa är tillbaka

Träna var det ja...

Passet hette Fys och var av det slaget att efter en tredjedel (läs: efter uppvärmningen) mådde jag illa och längtade efter duntäcket. Efter två tredjedelar (läs halva..max) gjorde jag inte längre alla övningar, utan la mig på en matta och pustade istället!

Därför var jag mycket värd ett bad när jag kom hem. Nu tror ni att jag körde stilen med tända ljus i badrummet, Enya på musikspelaren, bubbel, badsalt, skum och någon som rubbar mig ömt på ryggen. Men, som sagt, detta är Spa-Lundin. Här lanserades en ny produkt idag som kallas reality-bad. Glöm det där med att sväva på rosa moln, såhär ser verkligheten ut:
Klotformad badrumslampa (sån som hör till lägenheter) med 60 watt i, pissljummet vatten, The Killers och Sahara hotnights bas från musiken vibrerar på vattenytan och det enda som kan räknas som badsalt i den upplevelsen var svetten från min mardrömstimme hos Jens (duscha innan var ju överskattat). Lägg till detta till ett mord i första kapitlet i boken jag började läsa.

Slutade med att jag lessnade på boken och "spelade in" en låtsasvideo till musiken istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0