konsten att vara snygg i mjukisbyxor

jag vet, jag är här ändå!

äntligen funderat ut hur man är snygg i mjukisbyxor utanför Leksands kommungränser, där det är det mest återkommande/stående modet för de som undrar. Man läser om jordbruksarrende en hel dag och de enda bilderna som rullar i huvudet är 65-åriga lantbrukare med kobajsbrun blåoverall, stövlar, tre tänder kvar och hö i mustachen...och vips är man assnygg när man ställer sig framför spegeln! fungerar även för att göra livet aningen muntrare. ägna två timmar åt hyresavgifter och jag lovar att du kommer tycka att det är jättekul att slänga glas på återvinningsstationen/i soprummet. Det är dagar som denna som får en att uppskatta de små sakerna i livet,

Nämnde jag att solen har lyst hela dagen och att jag nog satte foten i trapphuset när jag öppnade dörren åt Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0