Kalla mig sportnörd

haha, vad fyndig jag är. nä...men såklart måste jag ägna detta inlägg åt kalla (eller calla kanske). sinnes, att vara 20 år och vinna nåt sånt där, på det sättet. och här är jag, snart 23 år gammal och har lyckats vinna 50 kr på en trisslott en gång. en miljon grattis till vinsten, jag är mäkta imponerad! fick dock snällt lov att heja i tystnad för att inte väcka en viss, i och för sig oväckbar, person...

så hela dagen har gått i sportens tecken. vaknade och spenderade ett antal timmar i sängen framför skidor av alla dess slag, längd, skytte och slalom. sportnörd som jag är kan man inte må bättre. nu ska jag roa mig med att se hur det går för leksand via liveuppdatering på nätet, kanonkul, och kanske se lite ugly betty.

Kommentarer
Postat av: el guepardo

Såg du Kalla, MAKALÖST! :D

2008-01-08 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0