jag är inte som alla andra!

Egentligen tycker jag inte om det här till 100%. Hade tänkt att jag aldrig skulle nämna detta för någon. Men vad vore jag för människa om jag sållade bort de delar jag inte tyckte om med mitt liv ifrån bloggen. Tanken är väl att jag ska vara ärlig, det är i alla fall vad den lilla med horn som sitter på min ena axel säger just nu - så här kommer den. Medan de bra bloggarna lyckas prestera top-tre noteringar på bloggtopparna kommer här min alldeles egen toplisteplacering... Jovisst, jag är den tionde hetaste partyprofilen i Linköpings studentliv. Troligt, inte alls...men här har ni ju "beviset".

hahahahaha....jättekul.

Detaljen: hemsk, hemsk bild!


Kommentarer
Postat av: Mary

Woohooo, jag känner en "kändis"! Hihihi... Camilla va ju med på första plats bilden! Synd att hon inte va innehavare till placeringen oxå! =) Puss

2008-01-29 @ 10:19:31
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: tobias

du borde ju faktiskt ha hamnat högre på listan än mig =)du hänger ju liksom mer i de rätta kretsarna :)

2008-01-29 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0